11/11/2004

Més patata brava

Prometo que no és l'últim... és que no ho he pogut resistir! "Com que no tinc el barret màgic de Harry Potter, l'única manera de decidir quina nota us poso és posar-vos un exàmen." Esteve Riambau

"Als cines de Barcelona hi ha dues classes de butaques: les que se t'enfonsa el colze i les que et destrosses l'espinilla." Esteve Riambau

"(al seu despatx, repassant una pràctica suspesa) Quan vaig començar a llegir el teu article, em pensava que havies creat un personatge monstruós per dir: 'Mira com de depravada és la nostra societat!' Però després em vaig adonar que era la teva opinió." Gemma Casamajó

"Un editorial de El Periódico el podria fer molt bé el meu germà petit" Jaume Vidal

"No nos pagan por pensar, nos pagan por venir aquí y vomitar" Casimiro Torreiro

"Si follas igual que escribes, no me gustaría nada ser tu novio" Francesc Burguet

"Si home! Ana de Palacio! Aquella que sembla sortida d'un quadre de Velázquez!" Francesc Burguet

"A mi és que l'Artur Mas em sembla un venedor de El Corte Inglés" Pere-Oriol Costa

"Por poner un ejemplo menos trágico: una explosión nuclear " Joana Gallego

"Una notícia normal? què és normal? Per tu el rei és normal??....si?....i l'aznar és normal??...si? i jo sóc normal?...si?...i el marichalar? el marichalar no! eh! " Francesc Burguet

"Hem de fer un crèdit de lliure elecció de com passar fotocòpies" David Vidal

3 Comments:

Blogger Keixalada said...

Ostres, per mi, que no sigui l'últim post, eh? Que ric molt, tot i que sóc conscient que potser no fa tanta gràcia quan no has estudiat en aquella facultat, i no et sonen els profes, ni reconeixes cap comentari... Però per mi és genial, jeje
Mta

12 de novembre de 2004 a les 19:31  
Anonymous Anònim said...

Jajaja, és boníssim! Estic flipant amb les intervencions del Burguet, una mica bèstia, no?? Llàstima no haver-lo tingut ;).

Apa, vagi bé!
Eva.

15 de novembre de 2004 a les 13:55  
Blogger Salva said...

ei, jo tinc al professor burguet aquest any... que tal és? no se per on enganxar-lo la veritat... pero l'he reconegut per el comentari de Marichalar, te una fixació especial! jeje i sí, a vegades es passa de voltes... :)

12 d’abril de 2005 a les 23:19  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home